100417 - Lördag


Godkväll :)

Här har vi vart borta hela dagen..
Idag har vi tillbringat vår dag i stan..

Först var vi förbi min bror Niclas och hälsa på..
Mamma + familj var också där :)

Efter det så åkte vi med Thindra till farmor..
Hon skulle få låna busungen ett par timmar, så fick vi handla i lugn och ro med :)
De hade b.la vart och hälsat på Manges mormor Siv..
Thindra fick en docka och kläder av henne :)



Sen så hade snälla farmor köpte lite kläder till Thindra med :)



Medans Thindra var med farmor och Hasse så åkte vi runt lite och handla..
Åkte först och köpte en cykel till mig :)
Sen blev de en tripp till biltema för köpning av cykelhjälm + cykelbarnstol till Thindra :)
Var en sväng på City Gross med..
Sen bar det av till Brynäs och hämta Manges cykel som fortfarande stod kvar där..
Vi gick en sväng med hundarna där med..
Mange och jag åkte och åt sedan tillsammans innan vi hämta Thindrusen..

Nu ska vi snart kolla på Millennium på 1:an..
Men första lite bilder på Thindra + min cykel :)





Ha en bra kväll !

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vad roligt att se... EXAKT en sån cykelbarnstol vill vi köpa och en riktig damcykel skulle jag vilja ha.. Dom är ju så himla sköna och praktiska... Ååå, nu vill jag ha en cykel :) Supersöt hjälm med till lillan! :D



Hoppas allt är bra med er!

2010-04-17 @ 21:37:35
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Emma Viklund

Sv: Men OJ, så billigt! :O Vi har suttit och tittat i biltema-katalogen tidigare idag och jag tyckte alla damcyklar verkade så dyra, måste kolla efter igen om jag missade någon :) Jättefin cykel iaf.. Nu måste jag nästan härma dig och köpa lika haha... Lär bli välanvänt i sommar! :)

2010-04-17 @ 23:19:31
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Emma Viklund

Jag såg cykeln precis i katalogen x) VILL HA!!! Iiih, nu är det mycket jag vill ha på samma gång, gäller att prioritera... Men en cykel känns rätt så viktigt, speciellt då jag inte har körkort...

2010-04-17 @ 23:31:08
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Stephanie

Exakt den stolen ska vi köpa med! ;)

2010-04-17 @ 23:43:30
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej, hörde att bror din (jesper) ramlat med brors moppe, Hur är det med han ? och hur gick det ?

2010-04-18 @ 06:23:05
URL: http://garga.blogg.se/
Postat av: Carin Andersson

Hoppas på fint väder så ni får göra en premiär tur : )

2010-04-18 @ 15:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0