100416 - Fredag


Tjingeling !

Här har vi haft fullt upp hela dagen :)

Börja med att städa hela huset..
Var inte så smutsigt så de gick skapligt fort :)

När städningen var klar så fick Thindra lite gröt..
Idag har hon fått testat att äta själv..
Gick väl sådär ;P





Efter lunch så gick vi ut..
Jag har krattat lite sen så har Thindra invigt sin nya gunga :)



Och hon älskar sin nya gunga !

Thindra har blivit duktig på att gå när man håller i henne idag med..
roligt att det händer så mycket med henne nu och så snabbt !

Pappa Mange kom hem för en liten stund sen, så nu blir det mys med min underbara familj ♥

Kommentarer
Postat av: Carin Andersson

Tack Emma, jag tycker du är så duktig, full av energi och framåt. Ni är en härlig liten familj, ha en skön helg. : ) Farmor

2010-04-16 @ 16:52:33
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

=) Ja hon var skit söt när hon stod och pussa på sig flera ggr och prata med sig sjlv =P

2010-04-16 @ 19:13:21
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till William

Vad bra :) Ja jag ska nog göra det eller jag kanske får den när jag fyller år om några dagar :) Hihi

2010-04-16 @ 22:10:57
URL: http://elinkratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0