100415 - Torsdag


Godkväll !

Idag har vi haft en bra dag :)

Skulle ha åkt in till stan vid lunch och träffat Lisa och Lina, men Lina hade kräks 2 ggr imorse så det blev inget..

Men istället så tog vi oss en tripp till öppnis för lite lek :)
Där umgicks vi mest med Ida och Molly..
En ny mamma + bebis som vi träffat där..
En mycket trevlig mamma tycker jag :)
Roligt att träffa nya människor och få nya vänner :)
Tack för det Ida !

Sen gick vi hem vid lunch, Thindra somna påvägen hem..
Sen sov hon till 14.40.. Längsta tuppluren på länge !

Vi tog 3 bussen in till stan och en tripp till ÖB..
Sen vid kl.4 så kom pappa Mange och hämta oss..
Då åkte vi och åt mat, sen tog vi en tripp till Ica Maxi och handla..
Thindra har fått en gunga idag med :)



Nu ska jag strax ta mig upp till sängen och kika på Sveriges Värsta Bilförare..
Mange kikar på hockey nere, så då får jag gå upp och kika..

Men först en bild på min lilla Hello Kitty idag :)



Ha en bra kväll !

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till William

Åh vart har ni köpt gungan ? :) Vi har letat gungor idag :P Hittade ingen bra

2010-04-15 @ 20:21:27
URL: http://elinkratz.blogg.se/
Postat av: Carin Andersson

Världens finaste Kitty prinsessa / Farmor

2010-04-15 @ 21:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0