100408 - Torsdag


Godmorgon !

Finns ingen sol utanför fönstret men jag är pigg endå :)
Det måste jag säga är riktigt skönt..

Endå har jag vakna till och från i natt..
Allt har inte vart bra med Thindrisen.. Hon har vaknat och grinat till och från hela natten..
Tror de kan va tänder, men när jag kom på de och gick och hämta alvedon då passa hon på och somna :)
Så vi har haft vår lilla bebis i vår säng i natt..
Ibland är de hur mysigt som helst ♥

Full rulle här hemma redan är de..
Jag tvättar och har mig.. Hörde nu att de är dax att gå upp och hänga tvätten och slänga i ny i maskinen..
Vid 9 tiden tänkte jag göra iordning middagen :)

Jag och Thindra ska in till stan sen och träffa Lisa och Lina b.la..
Blir så sent och laga mat sen när vi kommer hem, åker ju med Mange hem..

Sen vid kl.18-19 så får jag, eller vi besök av Hanna, Michis och Calle..
Ska bli spännande och se Hannas mage nu.. Bara någon vecka kvar nu till vår nya bebis kommer :)
Bjuder på bild sen, om jag lyckas ta något kort på henne ;P

Thindra idag:



Nej nu ska jag sätta fart här..
Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0