100406 - Tisdag


Godmorgon :)


Här ska vi snart äta frukost..
Ska strax upp och väcka pappa Mange, kl.10 ska jag till tandläkaren..
USCHA !

Gillar inte tandläkarbesök :S

Sen ska förbi optikern och kolla om han har tid för en synundersökning på mig..
Så jag kan skicka in papprena för övningskörning :)

Annars blir dagen lugn.. Umgås med min UNDERBARA familj :)

Sen i eftermiddag kommer mamma, Micke och Ossian hit :)
De ska till Skutskär för att kika på ett hus..
Det GILLAR vi !

Nej sätta fart nu..

Thindra idag:



Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hopppas synundersökningen går bra så att du kan få börja övningsköra! :)



Kram sussie

2010-04-06 @ 09:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0