100405 - Måndag


Godmorgon !

Vakna 7.10 imorse av mig själv.. Hörde ingen Thindra..
Var tvungen att gå och kika till henne, men hon sov som en liten ängel :)

Så jag klädde på mig och gick ut med hundarna..
Sen så gjorde jag ordning välling och när jag kom upp så vakna min lilla ängel :)
Hon sov till 7.40 idag, duktig liten tjej vi har :)

Pappa sover fortfarande..
Han ska få sovmorgon idag.. Han kände sig fryssen igår ett tag, hoppas att han inte ska bli sjuker..
Men mamma har också vart så iveckan och hon är frisk fortfarande, så hoppas Mange är som henne :)

Idag ska Stephanie, Fredrik och Alexander komma hit mitt på dagen och leka lite..
Så ska se till att Thindra hinner sova innan de kommer..
Tänkte ta ut henne i vagnen vid 11 tiden, så de blir nog bra :)

Ja så ser våran dag ut..

THiNDRA iDAG:



Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Carin Andersson

Hur underbar som helst, hon strålar och Thindrar : )

2010-04-16 @ 07:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0