100403 - Lördag



**********************************************************************************************


DET ÄR SÅ UNDERBART DÅ MAN VAKNAR AV..
..SOLSKEN :)


Vakna kl.7 imårse av Thindra underbara skratt och fniss :)
När jag kom in i hennes rum så hade hon dragit in en bit av sänghimlen och lagt det över sig..
Eftersom de är som myggnät så såg hon igenom och skratta som bara den när hon såg att jag kom in i rummet :)
GULLUNGEN MIN :)

Idag ska vi åka hem till min mor och hälsa på..
Ska kika en sista gång efter saker som jag ska ta med därifrån..
Nästa vecka skulle dom rensa och kasta allt..
De är ju snart dax för att sätta ut huset, bara någon vecka kvar :)

Och jag HOPPAS, HOPPAS att de hittar hus i Skutskär och helst i närheten ;P
Så de får du fixa mamma ;)

Nu på morgonen så har jag fixat Thindras vagn, den tvättades igår så nu är allt på plats igen :)
Ska stra börja med frukosten och väcka Mange..
Thindra har nyss somnat igen så ska vänta en liten stund eftersom hon ska ha gröt sen när hon vaknar..
Innan vi åker så blir det en lång promenad efter frukosten i solen :)

Ja så ser våran dag ut, ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0