090926 - L Ö R D A G



***********************************************************************************************

Tjingeling !

Har nyss kommit hem, vart iväg och köpt en till termos..
Mange har nyss dragit iväg på rally vid Hedesunda..
Och Thindra ligger och sover.. Själv ska jag passa på och kika lite på datan medans gullungen sover..

Jag och Thindra ska ner på stan om en timme ca..
Sen vid 2 tiden så ska vi hem till Johan och Mia och hälsa på
:)

Sen ikväll när vi alla är hemma så blir det mys med tacos
:)
Har även bjudit hit lillebror Niclas på lite tacos..
Få se om det är något bra på tven också då..


Kommentarer
Postat av: Jennifer Ståhlberg

Hej! Hpooas allt är bra med er :)

Tänkte säga att jag och jag tror även Rebecca och Kenny vill komma på dopet, men vi måste fixa skjuts och så först , så får se om vi kan komma , men vi vill gärna :)



Kram kram

2009-09-26 @ 13:57:19
Postat av: mamma

Hallå!!!!

vart är bilderna på mitt barnbarn IDAG!!!!!

2009-09-26 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0