090924 - T O R S D A G



***********************************************************************************************

God
morgon !

Idag blir det en lugn hemma mys dag för mig och Thindra..
Ska bli skönt
:)

Ska försöka damma lite med, behövs verkligen..
Sen dammsuga också..
Få se om Thindras mormor kommer förbi en sväng idag annars träffar vi ju henne imorgon då jag ska till sjukhuset.. Kan ju inte åka dit utan mamma
;P
Haha!

Thindra har nyss somnat här brevid mig, nu orka hon inte vara vaken längre..
Hon är pigg och glad annars idag, så inge tecken på feber från gårdagens spruta
:)
Skönt !

Idag blir min lilla sess 3 månader..
Tänkt att för 3 månader sen vid den här tiden så låg jag i sängen och kika på tven och hade värkar..
Känns som det nyss hände..
Tiden går så fort..

Om 3 månader då är det julafton också..
Thindra blir ju 6 månader på själva julafton..
Denna jul me riktigt rolig känner jag på mig..
Att man har en egen bebis som då inte kommer sitta stilla
:)

Det är så underbart med barn..
ÄLSKAR
min lilla sessa..
Så himla glad att jag träffat Magnus
med.. Hade jag inte träffat han så skulle jag aldrig haft Thindra heller..
Är så lycklig så det finns inte


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Grattis Thindra på 3 månaders dagen! ;)



Puss Krams

2009-09-24 @ 09:32:28
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0