090923 - O N S D A G



***********************************************************************************************


Godmorgon !

Blir ett snabbt inlägg nu..
Börja känna att tiden springer iväg och jag har inte duschat än..
Ska vara hos BVC idag halv 10 och innan des ska jag duscha och fixa mig och Thindra ska tvättas av också..
Sen ska vi hinna käka med..

Efter BVC besöket idag så ska vi hem en sväng och ta ut hundarna sen blir det en tripp ner på stan och träffa Lisa och Lina
:)
Ska på banken först och sätta in pengar på kontot..

Ja så ser väl vår dag ut idag..
Hoppas Thindrisen inte blir dålig idag efter sprutan bara



Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till William

Ja, fy. Gårdagen var verkligen pest och pina. Men de tror att det är gallsten så jag ska få kallelse för UL. kul kul

2009-09-23 @ 12:21:51
URL: http://elinkratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0