090921 - M Å N D A G



***********************************************************************************************


Godmorgon !

Fasiken vad glad jag är nu.. På fredag så ska jag ÄNTLIGEN få åka på gastron
:)
Hoppas dom ser felet då..
Ringde och hörde nu på morgonen vilken plats jag låg på väntelistan, då hon sa att om 8 veckor får jag tid..
Men 8 veckor kan jag inte vänta,så då såg hon ett återbud..
Så nu håller jag tummarna att felet syns !

Idag så ska vi ner på stan och träffa Camilla och hennes lilla Towe eller liten och liten, tjejen har ju blivit över 5 månader.. Och vi har inte hunnit setts än.
Sist jag såg Camilla var i julas då vi sluta skolan..

Måste köpa nya strumpbyxor till Thindra idag..
Köpte ett par sista vi var på stan men dom var ju hur stora som helst, så de får bli ett par 56:or endå då..
Hörde att hon vaknat nu..

Tänk att hon blir 3 månader om 3 dagar, helt sjukt..




Tiden bara springer iväg..

Nej nu ska vi fixa oss här hemma !

Kommentarer
Postat av: Elin Kratz

4 dagar till 3 månaders dagen var det väl ändå ;P eller har hon hoppat öven en månad? ;)

2009-09-21 @ 10:58:02
URL: http://elinkratz.blogg.se/
Postat av: Stephanie

4 månader? :D



Puss Krams

2009-09-21 @ 14:10:13
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0