090920 - S Ö N D A G



***********************************************************************************************


Godmorgon !

Nu sitter vi här vid datan jag och Thindra..
Pappa Mange sover fortfarande.. Han ska få sova ett tag till
:)
Thindra är färdig för dagen och jag är halv färdig, ska bara klä på mig !
Vad som händer idag vet jag inte riktigt, de återstår och se..
Har tvättstugan kl.13 men hittar vi på nåt roligare ändrar vi nog tvätttiden, tycker jag iallafall..
Inte så ofta vi är hemma hela familjen och kan göra något..

Igår hade vi en jätte bra dag hemma hos min mamma
:)



God mat och fika..
Skönt att åka bort sådär ibland och slippa tänka på disk och mat
;P
Haha !
Dom kika på film (3D) ett tag också och såhär skojsiga såg dom ut då:



Mamma färga håret på mig med, så nu är jag lite mörkare i håret igen..
Men de blir ju höst
:)



Ja nej om man ska klä på sig då kankse så man kan planera denna dag !

Kommentarer
Postat av: Elin Kratz

Tjusigt det blev :)

2009-09-20 @ 15:25:29
URL: http://elinkratz.blogg.se/
Postat av: micke

Varför får aldrig jag vara med för,det tycker jag är oretvist.

2009-09-20 @ 15:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0