090919 - L Ö R D A G



***********************************************************************************************

God
morgon !


Nu mår jag bättre igen, känns som vanlig hoppas de håller i sig..
Har sovit hela natten nu iaf och typ halva dagen igår..
Så till er som ringt igår, ursäkt om jag inte svarat men jag hade mobilen på ljudlös..

Var iväg till läkaren Hälsocentralen igår iallafall..
Och tydligen finns det inget att göra än att vänta remissen, dom skulle skicka en brev om att skynda på remissen.. Så få se när de är dax då..

Så hade Mange hemma igår igen, så att han kunde vara med Thindra..

Thindra igår..





I förrgår var jag på stan och träffa Camilla Wahlström..
Det var mycket trevligt
:)
Det blev lunch med henne och med Michis, Eve och Camilla Schymberg..
Sen kom Linn och Englali förbi en sväng..
Så liten hon är Englali, men hon är ju typ 1 månad förtidigt född..



Idag så ska vi åka hem till mamma och vara där hela dagen
:)
Så ska strax in i duschen och sen blir det frukost innan vi far
;P
Ja hoppas ni får en bra dag också !

Kommentarer
Postat av: Linnsey

naew så söta dom är våra små gryn=)

2009-09-19 @ 09:13:01
URL: http://linnsey.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0