090916 - O N S D A G



***********************************************************************************************

Halloj !


Sorry för den dåliga uppdateringen idag..
Har inte alls vart så pigg..

Börja med att jag vakna vid halv ett i natt men ont i mage och bröst - IGEN..
Fy fasiken vad ont det gjorde..
Alvedon hjälpte inte och uscha !
Sluta med att ambulansen kom och hämta mig..
Min kära mamma kom till akuten och var med mig..

Det togs nya prover, EKG och en undersökning..
Men allt ser bra ut..

Så här får man vara och vänta på att kallelsen till gastrostopin ska komma..
Hoppas den kommer snart !

På förmiddagen så fick jag komma till läkaren hälsocentralen, men hon sa typ samma sak som hon på akuten..
De är bara att vänta..
Hon sa att de inte är något farligt eftersom prover och sånt ser bra ut..
Men hon trodde att jag har ett stort magsår, inflammerad eller om jag fått bråck på tarmarna efter graviditeten..
Så väntar och väntar och hoppas jag få reda på felet snart..
Vill inte må såhär dåligt
:(

I eftermiddag så tog vi oss en tripp till Valbo..
Lämna tillbaks overallen jag köpt åt Thindra igår, den kommer hon aldrig hinna växa i tills det är dax att använda den.. Ska kika efter en ny sen, hitta igen idag iallafall..
Men hon fick lite nytt av mamma och pappa idag..
Var inne på HM och så valde vi 1 plagg var..
Mange valde en jätte fin finstickad tröja och jag valde en långarmad lila/rutig klänning..
Sen hade HM packet kommit idag så hon har fått hem sina jeans med
:)



Mumrik fick en ny säng idag han med..



Nu blir det att rätta lottot och se om vi vunnit..
Sen blir det idol och hämta tvätten och sen sova !



Kommentarer
Postat av: Elin Kratz

Men usch, hoppas de hittar felet snart så det kan åtgärdas! Inte kul att ha sådär förbaskat ont, undra om det är något liknande jag får fast jag har ju bara haft det 3 ggr iaf, peppar peppar. Nemen, inget Hello Kitty ;O

2009-09-16 @ 21:14:30
URL: http://elinkratz.blogg.se/
Postat av: Lisa

åååååh emma, vilken jävla skit!! :/ förstår inte att dom aldrig hittar vad det är. när ska dom ta redo på det egentligen?:/ usch usch, hoppas dom skyndar sig lite. tack för senast. mycket fina bilder du hade i bloggen :D

2009-09-17 @ 10:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0