090911 - F R E D A G



***********************************************************************************************

God
morgon !


Ja då var det en ny morgon igen då, sista vardagen denna vecka..
Så snart kommer älsklingen vara hemma med oss i 2 dagar igen
:)

Denna dag ser lugn ut..
Blir nog bara att vara hemma och mysa..


Thindrisen ligger fortfarande och sover..



Hon vakna tidigare imorse än vad hon brukar, fast så tidigt var det inte halv 6..
Så hon åt mat då och somna om igen som en stock
:)

Själv sitter jag och kikar runt på datorn med en kopp thé här brevid mig..
MUMMA !

Igår kväll åkte vi hem till Manges mamma och kika på deras nya husbil dom köpt..
Var en mycket fin husbil må jag säga
:)
Den kommer dom nog har mycket glädje av, dom som gillar att åka runt..

Sist av allt då..
Igår när jag precis somna så vakna jag av att jag hörde flera smällar..
Blev lite rädd, tänkte för mig själv om det var någon skottlossningen eller nåt
:P
Men när jag gick till fönstret och kika så var det världens finaste fyrverkeri
:)
Filma de såklart också
;P




Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, jag hörde också fyverkerierna igår! Fast ifrån Hille :) Undra vad det kan ha varit för något!?

Ja, jag gick också textil :) Grattis själv till din lilla gobit :) När kom hon då? :) /Karin

2009-09-11 @ 08:17:53
URL: http://www.metrobloggen.se/enlinaochkarin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0