090910 - T O R S D A G



***********************************************************************************************

Godmorgon allihop !


Jag sitter här en sväng och Thindra ligger i sängen och håller på och somnar, fast nu hör jag henne prata ;P
Ska ringa till sjukhuset och kolla när jag ska få komma på gastrostopin..
Har haft värk i bröstet till och från sen i lördags..
Ibland värker de ganska bra må jag säga..
Vill vara frisk och må som jag gjorde förr innan jag fick Thindra..
Men måste man välja på smärtan och Thindra så skulle jag självklart välja att ha Thindra än att smärtan försvann..
Men hoppas nu att dom kan hitta felet genom att göra en gastrostopi..
Har fått ny tid till ett nytt ultraljud iallafall, måndagen den 28:e september kl.8 ska jag dit..
Få se om dom ser något denna gång..

Idag ska jag och Thindra få besök..
förmiddagen så kommer mamma hit och hälsar på
:)
Och efter lunch så kommer Johanna och Sandra
:)
måste komma ihåg att sätta batterina på laddning till kameran
:P

Nu på förmiddagen så blir det att fixa till oss och dammsuga lite och ringa lite ärenden..
Dax att sätta fart nu tror jag
:)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja, går gör han väl inte men han tar sig fram iaf och tycker de är superroligt. De sägs ju att de inte är bra med gåstol men de skiter jag i :D

2009-09-10 @ 08:22:14
URL: http://oijerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0