090908 - T I S D A G



***********************************************************************************************


Godmorgon !

Solen skiner lite granna, kankse blir lika fint väder som igår !?
Man kan ju hoppas iallafall
:)

Thindra sover än..
Och själv ska jag snart fixa disken och lägga in de nytvättade kläderna i garderoben..

Dagen blir lugn.. Blir även denna dag en hemma dag !
Skönast att vara hemma nu tycker jag..

Nu har Thindra vaknat hör jag..
Hör hur hon pratar
;P

Så innan jag diskar blir det badning av henne och matning..

I eftermiddag ska vi åka och kika på ett radhus i Bomhus..
En 3:a - enplanare..
Så få se hur vi tycker om den då..
:)

Nej nu ska jag gå till min lilla tös !

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vart det ingenting med huset här ute?



Puss Puss

2009-09-08 @ 08:12:41
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0