090902 - O N S D A G



***********************************************************************************************

Godmorgon !


Kommer en liten snabb uppdatering över hus min och Thindras dag kommer att se ut..
Idag ska vi ner på stan till lunch..
Träffa Lisa, Jossan, Elin + deras bebisar
:)
Ska bli trevligt !
Har sen aldrig träffat Elin, bara sett henne så de ska bli trevligt och träffa någon ny
:)

Innan vi åker ner så blir det bara en massa mys och en promenad med hundarna..
Vi ska kika efter en present till Henke med som fyller år på lördag..

Nej nu ska jag mysa mig ner i sängen igen och ta farväl till min älskling..
Hör att Thindra vaknat så hon vill nog ha mat
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0