090901 - T I S D A G



***********************************************************************************************


God
morgon !


Sitter här vid datan och kikar runt lite och Thindrisen ligger brevid i sin vagga och pratar för fulla muggar..
Men hon börjar nog bli trött nu tror jag..

Hon har vart jätte duktig idag, satt så fint imorse när jag klippte naglarna på henne
:)

Dagen ser lugn ut..
Ska bara vara hemma nu på förmiddagen och så..
Måste bara diska och dammsuga..

Sen på eftermiddagen så ska vi ut till Skutskär..

Imorgon så ska jag och Thindra ner på stan och träffa Lisa och Jossan tror jag också skulle med
+ barnen :)
Ska bli mycket trevligt !
Jossan har jag ju tyvärr inte träffat på typ 2 månader
:/
Så de är på tiden nu
:)

Nej nu ska jag kika vidare innan de är dax för städningen !

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jo du är en av dom! :)



Du får gärna höra av dig när ni är ute här i skutskär om du vill ses....! :)



Puss Krams

2009-09-01 @ 22:38:04
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0