091019 - M Å N D A G



***********************************************************************************************


Godmorgon !


Thindra är klar för dagen och jag ska strax fixa mig..
Sen så ska vi iväg och lämna tillbaks nyckeln församlingshemmet..
Påvägen hem sen så tänkte jag nog kika in på min gamla praktikplats som ligger här borta på granngatan..

Thindra sov 11 timmar inatt i sträck också..
Det kan man kalla att vara slutkörd från gårdagen..
Såhär såg hon ut igår kväll efter ett mål mat och bytning av kläder
:)



Annars ska vi inte göra så mycket idag..
Är ju inte världens roligaste väder precis, snöregn
:/
Läkaren
ska iallafall ringa mig idag kl.16 eller 2 timmar framåt..
Få se vad han kommer säga då !

Nej nu ska det bytas bajsblöja känner jag !
;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0