091014 - O N S D A G



***********************************************************************************************


Tjingeling !


Här har vi vart vaken länge..
Min mamma och styvfar har vart här och käkat frulle med oss..
Sen så har vi vart till Skutskär en sväng..
jag och Thindris har nyss kommit hem..

Så får se vad vi ska hitta på nu..
Ska iallafall ut med hundarna en sväng..

Ska väl iallafall stryka lite idag blev inge av de igår, för vi fick besök..
Stephanie och Alexander kom hit igår ett tag på eftermiddagen
:)



Sen igår kväll så kom Thindras mormor och hennes 2 äldsta morbröder hit och fika..
De kom precis efter att Thindra badat klart !



Så får se vad vi ska hitta på nu..
Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: jenny

Hej hej!

Tänkte ni duka å grejja innan dopet på lördag?

Tänkte om jag skulle höra av mig när vi e klar å det är ledigt?! :)

2009-10-14 @ 21:00:49
URL: http://jennyka.blogg.se/
Postat av: jenny

Hej hej!

Tänkte ni duka färdigt å grejja på lördagen inför dopet?

Tänke att isånnafall kan jag höra av mig när vi e klara å det är ledigt?! :)

2009-10-14 @ 21:02:44
URL: http://jennyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0