091007 - O N S D A G



***********************************************************************************************


Godmorgon !


Då var vi vakna och uppe i denna familj också..
Thindra håller dock på och somna om igen, men så är det varje dag då
:)
Så fort hon somnat ska jag passa på och hoppa in i duschen..

Idag ska jag och Thindra vara hemma och ta det lugnt och tvätta..
Ska bara ner en snabbis till stan och följa Michis en sväng på hennes lunch..
Annars ska vi bara vara hemma !

Ringa lite telefonsamtal ska göras idag med..
Har redan ring till 3 och väntar nu att Kirurgkliniken ska ringa mig..
Sen ska jag även ringa prästen och kantorn idag..

Ja så ser vår dag ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0