091006 - T I S D A G eftermiddag



***********************************************************************************************


Godkväll !


Då har vi vart hemma ett tag..
Hunnit ätit mat, idag blev det spagetti och köttfärssås
:)

Mange är ute med hundarna
nu..
Han ska åka på hockeyn, så jag och Thindra blir själv ikväll..
Men det gör inget eftersom det är FAVORIT tisdag, eller den börjar idag..
Eftersom de är säsongstart av UGLY BETTY och DESPERATE HOUSWIVES
;D

Vi har haft en bra dag på stan idag..
Thindra var vaken hela tiden vi fikade, satt och bubbla för fullt och kika runt..
Men nu sover hon, hon orka inge mer..

Bilder från idag:



Thindras finklänning kom idag
:)
Såhär fin kommer hon vara på dopet och farfars bröllop:



Ska göra ett hårband till också..

Nej nu ska jag kika lite på datan, sen mysa mig ner i sängen och kika på tven..


Kommentarer
Postat av: Tess

jo.. de syntes på några bilder att hon liknar dig vid ögonen.. tyckte jag iaf.. :P

jo.. de är bra med mig, jobbar å sliter.. Måste ju få hälsa på dig å sessan nå oxå.. pinsamt att vi inte setts någonting på så lång tid.. usch

2009-10-06 @ 20:00:33
URL: http://theresear.blogg.se/
Postat av: Jossan

Vilken fin klänning :) Hon ser ut som en liten docka :)

2009-10-06 @ 20:26:48
Postat av: Therese

Jag kan alla dagar efter fem :P jobbar som marknadsförare, låter vädligt flashigt men det är det inte :P

2009-10-07 @ 08:24:57
URL: http://theresear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0