091001 - T O R S D A G



***********************************************************************************************


Godmorgon !


Solen skiner men ack så kallt det är ute..
De var -2 grader imårse då jag gick upp..
Burra !

Har vart jätte duktig nu på morgonen..
Thindra är klar, men de brukar hon vara vid denna tid..
Men har även gjort klar middagen redan
:D
Så duktig, tycker jag då
;P
Haha !

Ska ner på stan och träffa Michis idag
:D
Det är därför jag gjort ordning middagen redan, brukar vara lite halv trött efter en dag på stan och då är det skönt att maten är klar och att man bara behöver värma den
:)

Det är väl de enda vi ska göra idag som står på dagens schema..
Hoppas att paketen kommer idag med posten som jag väntar på..
Väntar fortf på den nya klädseln till Thindrisens vagn och hennes finklänning som jag har köpt..
Mest till farfars bröllop men tror hon ska få inviga den på dopet också om hon kan ha den då
:)

Såhär ser den ut:



Ja om man ska kika vidare lite här på datan innan jag ska fixa mig själv och bädda sängen
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0