091129 - S Ö N D A G

***********************************************************************************************

Dålig uppdatering..

..ingen !

Men igår fanns de först ingen ork eller lust..
Då jag hade fått vart vaken typ hela natten pga av smärtan..
HATA !

Sen piggna jag som tur på mig mot lunch så vi hann ta svinsprutan och fixa iordning oss till bröllopet som började kl.15..
ÄLSKAR att gå på bröllop så himla mysigt och fint :)


Nästa bröllop jag vill gå på är mitt egna ♥

Kom hem vid 11 igår kväll, då jag somna som en stock iallafall ;P

Nu har jag nyss diskat efter frukosten och dammsugit..
Ska strax gå ner i förrådet och kika i jullådan och ta upp tomma kartonger för att börja packa..
Flytten kommer med storm steg, snart 1,5 vecka kvar :D
Vid halv 1 så ska vi åka till bror min på adventsfika som han vela bjuda på :)
Sen blir det att åka och köpa en micro innan vi åker hem..
Våran gick ju sönder igår :/

Så ser vår dag ut !


Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Roligt med bröllop!! Jag längtar tills mitt egna :)

Sv: Hihi, hej :)

2009-11-29 @ 13:25:53
URL: http://karinochnova.blogg.se/
Postat av: niclas

hejhej

2009-11-29 @ 14:14:13
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Sv: Precis så vill jag också ha det! Att Nova går framför med blomblad :) Haft en bra första advent? :)

2009-11-29 @ 20:37:53
URL: http://karinochnova.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch då. Febrig och förlamad i armen då eller?

Våran dag har varit jättebra :)

2009-11-29 @ 21:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0