091123 - M Å N D A G

***********************************************************************************************

Sorry...

... för den dåliga uppdateringen !

Har jobbat hela helgen så jag har inte suttit vid datan då jag kommit hem..
Kika en snabbis igår men hade ingen lust att skriva på bloggen :(

Men nu är det ny vecka och nya tag :D

Haft fruktansvärt ont inatt i magen min igen :(
Nu var det ett tag sen så trodde de skulle hålla i sig..
Men de kommer då man minst anar det, tyvärr !

Thindrus sover fortfarande och jag ska strax fixa till mig lite så jag ser ut som en människa igen..
Sen blir dagen lugn.. Ska försöka ta oss till affären iallafall..
Sen efter middagen så ska vi åka och handla hem lite mat :)

Måste tacka den person som kommenterat min blogg i fredags..
Världens sötaste och snällaste kommentar..
Men vem är du? :)
Detta skrevs iallafall:

Postat av:
Jag måste bara få säga att jag tycker om att läsa din blogg. Och att du verkar vara en sån bra mamma. Du fixar och trixar. Även innan du fick din dotter var bloggen rolig. jag tycker du verkar vara en super mamma som orkar med ett litet barn samt ta hand om hushåll osv! Tummpen upp till dej verkligen!
2009-11-21 @ 13:00:34

Hur gulligt som helst, men du skrev inte vem du är..
Men tusen tack iallafall :)


Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Tess ♡

Oj, va fint skrivet :) Sug åt dig dedär Emma :D Fina ord!

Håller med faktiskt, du verkar vara en toppen mamma!

Kramiiis

2009-11-23 @ 11:22:53
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0