091103 - T I S D A G kväll



***********************************************************************************************


Tjingeling !


Kom hem för ett tag sen..
Har vart hos bror i Bomhus och hämtat Thindra..
Hon har vart där med mamma nu på eftermiddagen..
Mange jobba och jag skulle iväg på en jobbinformation..
Så imorgon börjar jag och testar på ett nytt jobb..
Det är ett ringjobb men ger lite extra pengar iallafall..
Och det är bra för det är minst 3 kvällar i veckan, så jag jobbar 16.30-21..
Helt perfekt, eftersom Mange hinner hem innan jag börjar..
Så få se om det är ett jobb som passar, återstår och se
:P

Innan jag drog dit så var jag hos bror ett tag och hälsa på..
Börjar komma iordning nu efter flytten iallafall
:)

Annars har vi inte gjort så mycket..
Städat lite här hemma..
Ska försöka packa lite imorgon på dagen då Thindra sover om inte mamma kommer hit då..
Trevligare med sällskap
:)

Aja ska snart kika på Ugly Betty och Desperate Housewives..
Ha en bra kväll !

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till William

När är det ni flyttar? Och vad heter stället där du ska jobba? :)

2009-11-03 @ 20:04:12
URL: http://elinkratz.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till William

Oj, ja då är det inte långt kvar minsann :) Spännande spännande!

2009-11-03 @ 20:53:48
URL: http://elinkratz.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Sv: ja sången är så bra :)

2009-11-04 @ 11:36:29
URL: http://www.metrobloggen.se/enlinaochkarin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0