090529 - F R E D A G




*************************************************************************************************************************************


Godmorgon !


Uppe med tuppen idag med..
Men inatt har jag bara vart upp på toan en gång och det var nu när jag vakna..

Sitter nu här vid datan och käkar lite frulle..
Fil och flingor.. Mumma
:)
Var jätte hungrig när jag vakna..

Känner att det spänner i huvudet på mig, så får nog ta mig en alvedon sen..

Igår kväll spännde det även i mitt vänstra ben / fot..
Titta ner efter ett tag och OJ va uppsvullen jag var..
Så himla skojsigt ut
;P
Haha !

Har tvättstugan idag vid kl. 11, men ska ner om ett tag och kolla om det finns någon tidigare tid..
Nu när jag endå är uppe
;P

Sen blir det väl en tripp till Hanna..
:)
Planererna är så, men glömde skicka ett mess igår och kolla så får göra de om någon timme..
Isånnafall är det inte förns kl.13..

Annars vet jag inte vad dagen bjuder på, mycket sol hoppas jag iallafall
:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0