090528 - T O R S D A G




****************************************************************************************************************************************


Godmorgon !


Sömnen krånglar även idag / natt..
Vakna vid halv 3 inatt och skulle på min nattliga vandring till toan, men sen kunde jag inte somna om som igår..
Somna dock lite innan Manges klocka ringde så sov mellan halv 5 och kl.6..

Gillar inte alls detta, absolut inte då jag aldrig haft problem med min sömn
:/
älskade barn kom ut istället..
:P

Nu ska jag ta och betala lite trökiga räkningar..
Sen blir det att dammsuga lite och så..




Kommentarer
Postat av: Elin

håll ut =) Jag sprang som en galning upp på nätterna sista tiden också =P Bra att du håller igång med städningen, snabbade på för mig.. Tror jag =D

Kramar

2009-05-28 @ 10:41:17
URL: http://lifelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0