090526 - T I S D A G




*************************************************************************************************************************************


Tjingeling !


Ska testa och skriva ett inlägg, då jag inte vet om det fungerar pga att min bloggsida ser skit konstig ut
:S
Haft problem att logga in på facebook med nu i 2 dagar..
Men det verkar fungera skapligt nu iallafall, peppar peppar !


Har nu på förmiddagen städat toaletten, dammsugit, diskat och skalat potatisen till middagen..
Nu blir det en tripp ut med hundarna sen ska jag börja tvätta fönstrena..


Mamma kommer sen också, strax efter två..
 Har inte träffat henne på evighet känns det som..
;P


Igår var jag på stan och luncha med Lisa..
Var en mycket trevlig dag.. Tack för det Lisa
:)
Om man ska titta på hennes BF så ska deras lilla dam titta ut nu nästa fredag den 5:e juni..
Så vi får se om hon gör det..
Vill att vår tittar ut snart med, så vi kan umgås med bebisar nästan gång
;P


Nej ska ut nu..
 Ha en bra dag i solen
:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0