090524 - S Ö N D A G




****************************************************************************************************************************************

God morgon !

Ja då var man vaken redan då, till fixad och klar för denna dag..
Vad den nu bjuder på ? !

Vakna kl. 7.15 och hade tryck över bröstet som inte alls kändes nå skönt..
Så bestämmde mig för att stiga upp då..
Blir jag trött sen får jag väl ta mig en stöd vila
:P

Sover inte så bra längre på nätterna, först är det att man springer på toan hela tiden, det är varmt och dessa förvärkar man har..
Men ska väl inte klaga, haft det bra endå, tills nu tycker jag..
Och nu är det ju bara 3 veckor kvar till BF
:)
älsklingen vår kan ju komma när som helst..
Hoppas snart dock
;P

Få se vad denna dag bjuds på..
Mange ska till Skutskär
och hjälpa Jörgen i garaget så man blir själv här hemma..
Ska iallafall städat badrummet.. Sen får vi se vad Emma hittar på :)

Nu ska jag gå och fixa frukost..
Hörs sen !




Kommentarer
Postat av: Tess

Kul att höra, läser din med :)

Oh, stackars dig som har förvärkar.. konstigt nog har jag inte fått sånt än. Men man är som ett element vridet till max, hua va varmt de är nu :P

2009-05-24 @ 17:37:48
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Tess

Haha, ja de är ju så. Känns som skorna snart ska gå sönder!



Nej nu är de absolut inte långt tid kvar för någon av oss :D

Så underbaart!!

2009-05-24 @ 19:06:46
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0