090519 - T I S D A G




****************************************************************************************************************************************


Tjingeling !


Har nyss nästan kommit hem från bm..
Hade tid där idag kl. 9.30..

Hjärtljuden låg på 150 slag / min som vanligt, kankse är en liten tjej där inne ?
Vem vet ! ?
;P

Livmodern hade bara vuxit 1 cm sen sist jag var där, så nu låg den på 33 cm..
Men jag ligger fortfarande bra på kurvan..

Sedan så har vår lill krabbat nästan fixerat sig helt !
Bm kunde bara rubba lite granna, så det är därför jag haft så ont ibland..
Har ju fått som "huggningar" ner mot underlivet och det är tydligen när huvudet trycker ner på livmodertappen..
Så det var skönt att veta så det inte var nåt annat konstigt
:P

Nä nu ska jag ta och spela lite, sen blir det att dammsuga och torka golven, innan det är dax för att förbereda maten..
Vi ska ju på sista föräldrargrupps träffen idag !




Kommentarer
Postat av: Stephanie

Åh vad kul att lillen snart är helt fixerad.. usch nu längtar jag tills du får med så vi kan ut o promenera med småttingarna! ;)



Ut med dig nu lillen.. ;)



Puss o krams

2009-05-20 @ 02:39:09
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0