090518 - M Å N D A G




****************************************************************************************************************************************


Godkväll !

Sitter här och är helt slut, ska strax hoppa in i duschen och sen krypa ner i min renbäddade säng och kika på tven hela kvällen..
:)

Skönt att praktiken är klar..
Mamma har vart här idag så vi har b.la vart på Willys och handlat lite..
Sen så har jag STOR städat
:P
Dammat och donat..
Har satt upp mina "sommar" gardiner som jag köpte för flera månader sen i köket..
Bild bjuds de på imorgon, orkar inte nu
:P

Sen har jag inte gjort så mycket idag, haft tvättstugan det är väl de ända..

Imorgon blir det att åka till BM
:)
Ska bli spännande och se hur magen växer och så..
Sen på eftermiddagen så är det sista gången på föräldrarträffen..
Så imorgon så skulle vi gå igenom avslappning, andning och massage
:P

På kvällen så ska mamma ha ljusparty här så då blir det full karush här..

Blev ingen uppdatering igår förutom att jag bytt graviditetsvecka..
Men vi spendera våran söndag ute i Hille, hemma hos Martin, Maria och Anton..
Var ute hela dagen och hade de mysigt sen avsluta vi med grillning
:)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen !

Natti natt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0