090512 - T I S D A G




***************************************************************************************************************************************





Tjingeling !


Då var man mätt i magen igen då..
Idag blev det snabb mat - lapskojs med rödbetor..
Detta beror på att vi vart på vår 2:a träff på föräldrargruppen..
Så idag har vi gått igenom förlossningen och dessa smärtstillande som finns..
Mycket intressant, men mycket läskigt tycker jag..
:P

Ska strax hoppa in i duschen tänkte jag så jag är klar för kvällens tv-tittande sen tänkte jag..
Är ju underbara tisdag - Ugly Betty, Desperate Housewives och Christine
:)

Blir så himla glad då folk kommenterar mina inlägg, det värmer verkligen
:)
Men det händer ibland att nån/några glömmer och skriva vem det r som kommenterar så då är det lite svårt att veta..
snälla försöka komma ihåg de
;P
Thihi !

Annars idag så har jag vart på praktiken.. Haft teaterdag idag och tränat på teatern som dom har premiär på i November.. Och imorgon är det utflycksdag, så jag hoppas på fint väder med sol utan
regn ! :P

Nej nu ska jag ta en varm och skön dusch !






Kommentarer
Postat av: Elin

Tjoho hej! =) Det är klart vi ska göra det. Vad händer i veckan? Kanske kan ta en sväng på Brynäs? =)

2009-05-12 @ 22:20:54
URL: http://lifelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra :)

jora dte är bra , själv då ? (:

2009-05-13 @ 11:14:24
URL: http://jenniferstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0