090503 - S Ö N D A G




****************************************************************************************************************************************



Jag och magen i v.34..
Den bara växer och växer
:P
Men nu är det inte långt kvar, bara 6 veckor ca..





Då var det söndag igen då, som betyder en vecka närmre min beräknade förlossning :)

Har inte gjort så mycket idag.. Städat lite granna och så..
Slapp tvätta, min underbara prins har gjort det idag..
Utan att jag ens behövde fråga
:)
Älskar han !

Nu ligger han och vovvarna i sovrummet och glor på hockey..
Själv får jag besök strax av några vänner..
Michis och Hanna har annordnat en "babyshower" till mig idag..
Så det ska bli trevligt att umgås lite med vänner och fika och så..
:)

Har nyss tagit ett kort mig och min mage som jag tänkte bjuda på iallafall
:P
Blir nog en uppdatering senare
:)







Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Så fina ni är!! :D

2009-05-04 @ 00:06:17
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0