090328 - L Ö R D A G





God morgon, god morgon !


Ja då var det helg igen och imorgon söndag = byte på graviditets vecka
:)
Tycker det nästan är söndag jämnt
:P
Haha..

Aja, hade hur trevlig som helst igår hos Johanna..
MYS !
Vi sjöng även lite Singstar medans det var nyheterna, hon har ju skaffat Disney singstar..
Var hur roligt som helst
:P
Men värsta som vi sjöng måste fasiken vart en låt från Törnrosa..
Nästan opera ju
:P
Haha..
Lillen gilla det inte heller nå vidare, denna börja sparka lite då vi satt och sjöng så den tyckte nog att det lätt förjävligt !
:P
Men men.. roligt hade vi iallafall..

Vakna imorse vid kl.6 med världens onda bröst och lungor..
Fick knappt någon luft..
USCHA !
Lillen måste ha legat och tryckt upp mot revbenen på mig eller nåt liknande..
Gick iallafall och lag mig på soffan och somna efter ett litet tag..

Vakna sen vid kl.8 Mange hade ställt klockan..
Så då käka vi frukost oså..
Ska fixa till mig nu så jag är redo och klar för dagen..

Maria (svägerskan) kommer senare och hämtar mig ska ev. åka till deras hus i Hille som dom köpt och kolla hur det går för grabbarna som är där och river och rustar..

Sen blir det 2 års kalas följt av 20 års kalas..
Så ser dagen ut än så länge...

Ha en bra dag !



Kommentarer
Postat av: Stephanie

Nej usch... inte kul med trycket mot lungorna.

Mitt har börjat släppa nu som tur är .. HALLELUJA! ;)

Hoppas du får en bra lördag iaf gums.



Puss o krams <3

2009-03-28 @ 13:54:20
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0