090325 - O N S D A G





Idag är det pengar utdelning = L Ö N
:)
Haha..

Har nyss käkat frukost, så ska diska upp efter den nu strax..
Mamma och alla bröder kommer hit strax efter kl.11 också..
Jag och mamma ska åka och köpa en blöjhink, babygym och en babysitter idag
:)
Sen har jag nog det mesta till lillen sen
:)
Lägger upp bilder på detta senare..

Sen i eftermiddag är det besök hos sjukgymnasten igen..
Känns att det behövs..
Se om det blir en tripp till Dollar Store med Johanna sen när jag kommit hem innan sjukgymnasten..
Måste fasiken dammsuga idag med..

Ikväll blir det våfflor också, våffeldagen idag..
Det måste ju följas
:)

Nä, ska sätta fart nu..





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag går Expo , det är typ inredning o sånt :)

Vad pluggar du ?

2009-03-25 @ 11:15:40
URL: http://jenniferstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0