090324 - T I S D A G


Sandra, Johanna och jag :)


Har nyss kommit ur duschen..
Ska käka lite frukost nu strax, risgrynsgröt..
MUMA !
Sen blir det att fixa sig..

Ska vara hos barnmorskan kl.11.15 idag..
Sen när jag vart där så ska jag ner på stan och möta söta Johanna
:)
Sen efter kl.1 så kommer Sandra också och då blir det lunch ätning..

Ska kolla efter ny plånbok på stan, eftersom Mumrik hitta min förra veckan, så knappen saknas på den..
Sen måste det kommas ihåg att köpa hårspray på HM också..

Nä men ska kasta i mig lite frulle nu och fixa mig så jag hinner gå ut med vovvarna innan jag far också..
Just ja, USCHA !  vilket väder vi har..
Trodde våren var på väg, men icke sa nicke..
:P



Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha vilken underbar hund du, eller ska jag säga Mange har =P

2009-03-24 @ 09:58:23
URL: http://mickadenius.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag har bestämt mig för att det ska vara vår nu så idag plockade jag från jesussandalerna även om jag inte hade dem på mig till jobbet :P ett litet återfall bara med snön..

2009-03-24 @ 11:15:18
URL: http://theresear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0