090323 - M Å N D A G eftermiddag







Hem kommen från sjukgymnasten för ca 1 timme sen..
Älsklingen hade maten klar när jag koma hem
:)
ÄLSKA !
Idag blev det spagetti och köttfärssås med grönsaker..
MUMS !

Ska titta på unga mödrar nu halv 7, sen måste jag försöka plugga..
Har lektion på torsdag och gissar att uppgifterna ska vara klar då..
Har 2 stycken att göra..

Måste iallafall berätta en rolig sak som jag vart med om idag..
I morse när vi satt och åt frukost så ringde telefonen
och jag sa att Mange skulle svara för jag kände inte igen nummret...
Det var ett 026 nummer så jag trodde det kunde vara hans bror som ringde från jobbet, men icke sa nicke..
Det var en telefonförsäljare som ringde och vela att vi skulle byta opratör på vår hemtelefon..
Mange kan inte bara säga: "Nej, jag är intresserad av att byta"
Utan han satt och lyssna på vad kvinnan hade och säga och så..
Till slut säger han något som gör att jag är tvungen att gå ifrån matbordet pga att jag håller på och skrattar ihjäl mig..
Då han säger: " Det är inte jag som har koll på vad vi har för opratör, utan det är min FRU som håller koll på det och så"
Haha, min FRU... Tror jag skulle dö..
Han lät som en 50-årig gubbe som inte har någon koll på vad frun gör och inte gör..
Haha..
Var bara tvungen och berätta detta, så himla roligt !

Nej, nu börjar unga mödrar snart så jag ska kika på det innan den där HEMSKA hockeyn börjar..
Ha det bra !





Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Ojdå, nu är det nära hör jag ;) Jag hör bröllopsmusiken succesivt öka ;)

2009-03-23 @ 20:16:38
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Haha vad sött! ;)

Herr och Fru Eliasson må det vara heh :)

Puss Krams

2009-03-23 @ 20:34:02
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har blivit erbjuden en begagnad vagn, så ska kika på den, och tar självklart med mig mammsen eftersom jag inte kan nånting om vagnar=)

Ja, vill börja inreda lägenheten å ställa iordning nu på engång, men det känns lite tidigt är ju 4 månader kvar, men snart så:D Vill att hon ska titta ut nu =)

2009-03-23 @ 22:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0