090318 - O N S D A G




Fasiken vad trött man kan vara då..
Vart vaken länge nu..
Vakna med tuppen imorse med..
Kl.6 så slog Emma upp sina blå och var pigg och glad..
Solen lyste och dagen verka ha hopp om en bra dag och det hade den med
:)

Umgick med Mange först innan han drog iväg till sin praktik..
Sen kom mamma, så då blev det att käka frukost och så..
Hade tid hos kuratorn kl.9 så vi åkte dit..
När detta var klart så blev det att åka till IKEA
:)
Ä L S K A !
Så nu har jag köpt födelsedagspresent till bror min som fyller 20 år på lördag..
Plus att jag köpte lite saker till vår lille guldklimp..

När vi var klar ute i valbo var det dax att hämta minstra brorsan Ossian i skolan sen blev det lite handling på Ica och Dollar Store..
Köpte världens sötaste små foppatofflor på Dollar till lillen med..
Strl. 18 var den minsta storleken så det blev ett par sådanna
:P

Älsklingen är hemma hos min broder med han och min kusin och kollar på hockey..
Så han kommer hem där någon gång efter 10 tiden..
Få se om jag orkar hålla mig vaken tills dess
:P

Natti natt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0