090315 - S Ö N D A G




Ja då är det söndag igen då..
Börjat gillat söndag pga att jag byter vecka i min graviditet
:P
Men det är det enda som jag gillar med söndagar också...

Vakna vid kl.8 imorse igen..
Men känns rätt skönt endå, så har man hela dagen framför sig..
Men vad händer idag då? Det är ju trotts allt T R Ö K söndag
;P
Mange är ute i skogen med hundarna och hans pappa nu..
Så jag är själv just nu..
Funderar om jag ska ta mig till affären och en sväng till Dollar Store sen..
Så jag får mig en liten promenix
:)

Vart väl inte värsta glad igår kväll hur svenska folket rösta i melodifestivalen..
Men men ska inte klaga för jag rösta inte jag heller..
Men tycker att Måns eller E.M.D skulle ha vunnit..

Funder även om jag ska rensa min "kära" garderob senare också, såg att det verkligen var dax för det..
Men får se om man vill och orkar
:P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0