090314 - Utmaning!

Hittade en utmaning på Stephanies blogg, som verkade kul så jag gör den jag med! :)




1. Ladda upp den äldsta bilden du har på dig själv

 

Hitta tyvärr ingen bild på mig som barn just nu..

 

2. Ladda upp en bild på dig själv som tonåring

 

 

3. Ladda upp en bild på dig själv som du ser ut nu

 

 

 4. Berätta 5 saker som du tror att inte så många vet om dig.

 

* Att jag är förlovad
* Att jag är utbildad undersköterska

* Att jag är en riktig ”mamma gris”
* Att jag kvälls trött som bara den
* Att jag trivs bäst på landet

 

5. Är dina föräldrar skilda?
Ja det är dom, vart det sen jag var ca 4 år..

6. Hur många syskon har du?

Jag har 3 stycken små bröder på 20, 18 och 8 år.

7. Har du någon sjukdom?
Nej det har jag inte..

8. Vem/vilka är din bästa vän/vänner?

Jag har många vänner och några som jag verkligen kan berätta allt för..

9. Har du ett förhållande? Hur länge har ni varit tillsammans isf?

Ja det har jag.. Med Magnus Eliasson och vi har vart tillsammans i 1 år och 3 månader..

10. Vart bor du? I lägenhet själv, hos mamma och pappa?
Jag bor i en 2:a på Brynäs med min sambo och våra 2 hundar..

11. Går du i skolan eller jobbar du?
Jag går i skolan och studerar halvtid på komvux..

12. Skriv upp de 5 äckligaste sakerna du vet
* Äckliga små djur / kryp
* Fötter
* Svett
* Kaffe
* Böta kläder mm..

13. Nämn 5 bloggar som du läser.

Stephanie

Michis

Johanna

Sandra

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0