090313 - F R E D A G





Fredag den 13:e - I G E N ! ! !
Var det förra månaden också då det var den 13:e..
Haha..

Ska snart ner och hämta tvätten och hänga den här hemma på ställning, pga att jag ska till sjukgymnasten sen och ner på stan med Michis efter det..
Så då får det torkas här hemma istället
:P

Mange hade sovmorgon i morse och han skulle inte behöva gå upp förn kl.8..
Vem vaknar pigg som en lärka kl.7 ? Jo Emma...
Haha, det är väl lustigt.. Att man vaknar före klockans ringning fast man inte behöver..

Vi gick upp iallafall där vid kvart över 8 och vid 8.30 kom mammsen och käka frulle med oss
:)
Sedan så kom mammas granne och hennes son och fika lite senare..
Bror min tog även en promenad hit från öster och fika lite..

Så nu sitter man här själv igen..
Ska hämta tvätten som sakt och gå ut med vovvarna innan jag drar mig..

Måste väl sätta fart nu !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0