090310 - T I S D A G morgon





God morgon, god morgon...

Ja nu är det verkligen god morgon, de är tidigt på tisdags morgon..
Och jag vill så gärna skriva att det är vackert väder och solen skiner, men det gör den ju dock inte.. Utan det snöar - igen!
Förstår inte varför det ska töa i 2 dagar och sen komma mer snö efter det..
Ska vi aldrig få nån vår?
Tycker det vart vinter i evighet..

Sitter nu här vid datan med en tallrik mjölk och flingor..
Mamma min kommer hit om en halvtimme ca..
Då blir det att åka till Ica och handla bröd och mjölk, funderar även om jag ska köpa en hårfärg och kasta i håret..
Har inte färgat på nån månad nu så håret är så äckligt..
Förstår inte varför håret kan bli så äckligt om man inte färgar på ett tag..

Dagen ser lugn ut vad jag vet iallafall..
Ska bara till sjukgymnasten kl.11 sen vet jag inte vad som händer..
Inget förutom att mamma min ska vara här till typ halv 2..

Ska fortsätta äta mina flingorn nu
:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad du ränner fram o tillbaka till den där sjukgymnasten! :) hehe



Krams krams

2009-03-10 @ 19:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0