090309 - M Å N D A G kväll




Allt börja känna slite bättre nu..
Har inte alls mått nå vidare idag, inte bara pga. ryggen utan dessa H E M S K A hormonerna som man måste dras med under en graviditet..
U S C H A *

Har gråtit nästan hela eftermiddagen + kvällen...
Varför vet jag inte riktigt, men antar att de är hormonerna som spökar för mig..

Och när jag mår såhär har jag en länk som är jätte svag som jag vill slippa utsätta mig för och det är att prata med mamma..
Pratar jag med mamma blir jag som en liten flicka som gråter ännu mera..
Och naturligtvis så ringde hon nu på kvällen och behövde prata med  mig..
Bad Mange svara och säga att jag inte orka prata med henne, men det gick inte som jag vela..
Så det sluta med att man satt där och stor grät för mamma..
Men hon vet hur det känns att vara ung och gravid och med dessa hormoner, så efter samtalet så börja allt vända..

Imorgon kommer mamma min hit och ska vara med mig hela dagen, nästan iallafall
:)

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och ta en lång varm dusch..
Sen blir det nog sängen som det känns som nu..

Natti natt !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahh gumman, hoppas att du mår bättre nu iaf och du vet att du alltid kan ringa mig om det är något =)

2009-03-09 @ 21:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0