090620 - L Ö R D A G




*************************************************************************************************************************************


Godmorgon !


Har nyss diskat efter frukosten och dammsugningen är också klar..
Den tog jag innan frukosten..

Så nu vet jag inte vad som händer..

Känner mig inte alls bra..
Fått världens iskalla humör nu på morgonen också, varför vet jag inte..
Till och med hunnit släppt en och annan tår med..
Kanske är lite med hormonerna, vem vet..

Har sovit bra inatt..
Vakna en gång bara och då var kl.4 imorse..
Sen sov jag från 4 till halv 9..
Oj oj.. Det var verkligen skönt..
:)
Kankse börja vända sig nu till mina normala sovtimmar
:P

Idag är det vår BF..
Fasiken vad tiden gått fort, 9 månader har bara sprungit iväg..
Tur man hunnit med lite vettiga saker under den här tiden iallafall..
Jag har blivit klar i skolan och Mange har ju fått ett jobb
:)

Nu ska de bli roligt och se när Alfons / Thindra vill komma ut..
Du är så himla välkommen nu, mamma och pappa väntar på dig här ute iallafall med hela vårt hjärta !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0