090618 - T O R S D A G




*************************************************************************************************************************************

God förmiddag !



Har nyss käkat och borstat kaddarna mina..
Blir att städa lite sen och sedan åka och handla lite inför morgondagen..

Sedan ikväll så har vi tvättstugan..

Ingen bebis än,men igår kväll så var de världens liv på h*n..
Hämta videokameran för att filma men då sluta h*n såklart..Sen starta h*n igen då jag lagt tillbaks kameran..
TYPISKT !
:P

Ska trycka hem lite underkläder nu tänkte jag, behöver nya sådanna..
:)
Sen ska jag börja betala lite räkningar med..

Men de kankse blir en till uppdatering senare..
Ingen sol idag heller :(
Men ha en bra dag endå !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0