090618 - Hår-special




*************************************************************************************************************************************


Tjohoj !

Eftersom bebisen snart förhoppningsvis ska komma ut så tänkte jag bjuda lite på mina idéer som jag har till min nya look som jag vill ha !
Det blir klippning och färgning då bebisen är ute,så man kan känna sig lite fräsch igen
:)
Så nu tänker jag bjuda på bilder på färg och frisyr som jag skulle vilja ha..
Skulle vara roligt att höra vad just DU tycker med
:)








Frisyren





Färgen, Pernillas..Nya färgen från Garnier Nutrisse





Kommentera gärna :)

Kommentarer
Postat av: MammaTess

frisyren på första bilden va otroligt snygg! Lika pillans färg! Skulle ju bli skitsnyggt o göra så :)



Hur mår du o magen? :)

2009-06-18 @ 13:47:06
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Camilla W

tror de skulle bli jätte fint:) så de tycker jag du ska prova:D

2009-06-18 @ 18:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0