090617 - O N S D A G




*************************************************************************************************************************************





God morgon !


Har vart vaken nu sen kl.5,så jag börjar bli lite små trött igen..
Ska nog ta och lägga mig och vila ett tag tror jag...

Kroppen känns konstigt, märks att de inte är som vanligt..

Bara 3 dagar kvar till BF nu, mamma hoppas att du kommer snart
:)

Igår var jag på stan med Michis..
Gick ner på stan och gick runt där i nån timme..
Var ganska trött när jag kom hem..
Hade fruktansvärt ont i magen.. Känns lite bättre idag..
Köpte mascara till mig igår och så köpte jag världens sötaste klänning till lilla Lina..
De är Lisa´s lilla tös som kom ut i torsdags...
Ska träffa dom nästa vecka om jag och Mange är hemma vill säga,så då ska hon få sin lilla present från oss
:)

Dagen ser lugn ut, få se vad som händer..

Nej nu ska tänderna borstas sen ska de vilas lite
:P
Hörs !



Kommentarer
Postat av: Hanna

Himla va tidigt du är uppe då! :) Haru ringt barnmorskan eftersom du har så ont? Why don´t you! bättre å ringa en gång för mycke! Jag håller tummarna att lill*n kommer ut ida! ;) eller iallafall snarast! Hare så bra så ses vi! Puss påre!

2009-06-17 @ 11:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0