090613 - L Ö R D A G




*************************************************************************************************************************************


Hallå !


Har nyss kommit in efter en prommis med min älskling och vovvarna våra...
Inna de blev det städning här hemma..
Blev att städa badrummet och damma i sovrummet..
Skit va dammigt det blir där inne jämnt..
Sen så har Emma även torkat alla golvlister och alla dörrkarmar..

Nu har jag nog städat det mesta som går att göra i en lägenhet...
Blir att göra mat..Eller Mange ska göra maten idag
:)

Sen blir det nog bara en lugn myskväll framför tven..
Hoppas att det är nå bra på tven bara..

Få säga GRATTIS till Jossan som fått sin Oliver idag på dagen..
Nu är det bara jag kvar..Jossan som inte skulle ha förns i juli..
Hon gick in i v.34 idag och då kom lillen ut..

Nu måste min också komma snart..
Vi längtar så
:)
Men idag är det exakt 1 vecka kvar till BF..


Ha en bra lördagkväll !









Här är Lisas lilla tös Lina..Hur söt som helst!
Bilden är lånad från webbisar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0